.




عاشقانه
متون عاشقانه

رفتم پیش خدا فریاد زدم چرا؟؟

خدا به ارامی گفت هیسسسسسس

فرشته ها تازه خوابیدن

زیر لب پرسیدم پس من چی..........؟؟

با مهربانی گفت تو واسم عزیزترینی............

بغض کردم و گفتم:فرشته من رفت...........

خدا نگاهم کرد و گفت اذیتش کردی.......؟؟

با اشک و هق هق گفتم:فک نکنم.......

خدا گفت اومدی دنبالش تو آسمون.......؟؟

گفتم آره نامرد بهم قول داده بود بدون من جایی نره.....

خدا لبخندی زد............

سرمو بالا کردم و گفتم:من بدم یا اون...........؟؟

خدا گفت هیچکدوم............

داد زدم و گفتم اون بد بود.تنهام گذاشت.اون بد بود

که گفت تا تهش باهاتم.حرصم گرفت گفتم ببرش جهنم.....

خدا با تعجب گفت مطمینی..........؟؟

با دودلی با اشکام گفتم:ن...........

به خدا گفتم : میشه ببینمش...........؟؟

خدا قبول کرد......

ازاین پایین داشتم میدیدمش.بلند داد زدم گفتم:

آهای همه کسم همه احساس من نفس من ،من اینجام.

مگه قرار نبودتنهایی جایی نری..........؟؟

با توأما...................

خدا آروم بهم گفت صداتو نمیشنوه............

به آرامی با بغض گفتم:دوسش داشتم و دارم

پس چرا رفت..........؟؟

خدا گفت:اگه زندگیتون بهم ربط نداشت هیچ وقت

سر راه هم قرارتون نمیدادم.........

شنیدی عزیز.....لبخندی زدمو گفتم:مواظبش باش خدا......



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسبـهـ ـا :
✘ادامهـ مطلبـ✘
نوشته شده در پنج شنبه 15 مرداد 1394برچسب:, ساعت 10:17 توسط مریم و منا :

ABOUT

به وبلاگ من خوش آمدید
Menu

الکسا

Authors
LinkDump
Archives
Categories
LINKS
خرید لایسنس نود32
عکسهای جدید و متنوع
عاطفه
عاشقان واقعی
فقط به خاطر تو
گالرے میس الی
...♥shekaste...
ردیاب ارزان ماشین
جلو پنجره جک جی 5

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عاشقانه و آدرس maryam1373.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب وبلاگ
انجمن وبلاگ نویسان

Servis
Design
TAGS
OTHER

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







ابزار وبلاگ نويسي